Drodzy Klubowicze, Przyjaciele Akademii Seniora.
Media społecznościowe rządzą się swoimi prawami i dlatego też zwracamy się do Was z serdeczną prośbą o kilka chwil uwagi i wsparcie, które dla naszej Akademii może mieć naprawdę duże znaczenie. Abyśmy mogli być lepiej indeksowani w wyszukiwarkach internetowych, poprawić nasze wyniki i wizerunek wśród innych organizacji prosimy Was o ocenę i jeśli posiadacie konto na Facebooku prosimy o polubienie, obserwowanie naszego profilu oraz dodatkowo o ocenę naszej działalności. Więc jeśli nasza działalność, spotkania, warsztaty i wspólne inicjatywy są dla Was wartościowe – bardzo prosimy, oceńcie naszą Akademię:
Na Facebooku:
Polubcie nasz profil i kliknijcie „Obserwuj”, aby być na bieżąco z aktualnościami:
www.facebook.com/50.szczecin
Zostawcie również opinię klikając w zakładkę „Opinie” (lub bezpośrednio przez ten link):
https://www.facebook.com/50.szczecin/reviews
W Google:
Wystarczy kliknąć ten link i napisać kilka słów recenzji:
https://g.page/r/CVtp5adFuW2UEBM/review
Dlaczego to ważne?
Wasze opinie mają ogromne znaczenie nie tylko dla nas, ale i dla tych, którzy nas jeszcze nie znają. Dzięki nim budujemy wiarygodność i jesteśmy lepiej widoczni w sieci – co pozwala Akademii Seniora docierać do nowych osób, zdobywać partnerów oraz pozyskiwać wsparcie dla naszych działań.
To również sposób, w jaki świat zewnętrzny może zobaczyć, jak ważna i potrzebna jest przestrzeń dla osób aktywnych – takich jak Wy. Dobre słowo, pozytywna ocena czy szczera opinia – to dla nas ogromna wartość.
Z góry dziękujemy za każdy gest wsparcia.
Z życzliwością i wdzięcznością,
Zespół Akademii Seniora
Dla ciekawych, po co są polubienia i opinie w Internecie :
DLACZEGO POLUBIENIA I OCENY SĄ WAŻNE?
1. WIARYGODNOŚĆ I ZAUFANIE
Dla osób, które jeszcze nas nie znają, liczba pozytywnych opinii oraz aktywność na profilu jest pierwszym sygnałem, że Akademia Seniora to miejsce bezpieczne, sprawdzone i godne zaufania. To coś w rodzaju nowoczesnej „rekomendacji od znajomego”.
2. LEPSZA WIDOCZNOŚĆ
Algorytmy Facebooka i Google faworyzują aktywne profile z dużą ilością pozytywnych ocen i zaangażowania. Im więcej polubień, opinii i obserwujących – tym częściej nasze treści są pokazywane nowym osobom, które mogą do nas dołączyć.
3. ROZWÓJ I MOŻLIWOŚĆ POZYSKANIA PARTNERÓW
Dla instytucji zewnętrznych (np. sponsorów, partnerów czy grantodawców) obecność w sieci i pozytywny wizerunek online są coraz ważniejszym czynnikiem oceny. Widząc zaangażowaną społeczność, chętniej wspierają nasze działania.
4. BUDOWANIE SPOŁECZNOŚCI
Polubienia i obserwacje na Facebooku sprawiają, że członkowie Akademii łatwiej utrzymują kontakt z bieżącymi wydarzeniami. Wspólne komentowanie, udostępnianie czy reagowanie na posty wzmacnia więzi i pomaga tworzyć aktywną, zintegrowaną społeczność.
5. WERYFIKACJA DLA NOWYCH OSÓB
Nowe osoby, zanim zapiszą się na zajęcia czy przyjdą na spotkanie, często najpierw sprawdzają opinie w Google lub na Facebooku. To dla nich ważna wskazówka, że warto się odważyć i zrobić ten pierwszy krok.