Regulamin przekazywania darowizn na stronie akademia-seniora.pl
I. Postanowienia wstępne
1. Niniejszy regulamin, zwany dalej Regulaminem, określa zasady
świadczenia przez Stowarzyszenie Akademia Wiedzy, Szczecin 70-490
przy al. Wojska Polskiego 121/1, KRS: 0000309699. NIP: 8522569594,
REGON: 320775621, zwaną dalej Stowarzyszeniem usługi drogą
elektroniczną, polegającej na umożliwieniu osobom korzystającym ze
strony akademia-seniora.pl, przekazywanie darowizn pieniężnych, na
działania statutowe Stowarzyszenia.
2. Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o Darczyńcy, należy przez
to rozumieć każdą osobę korzystającą ze strony akademia-seniora.pl w
celu przekazania darowizny.
3. Korzystając ze strony do przekazywania darowizn, Darczyńca
oświadcza i potwierdza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i
akceptuje jego postanowienia.
4. Aktualna wersja Regulaminu jest zawsze dostępna dla Darczyńców na
akademia-seniora.pl.
II. Zasady przekazywania darowizn na stronie
1. Darowiznę można przekazać po kliknięciu „Wpłacam” na stronie
akademia-seniora.pl. Po kliknięciu w link należy postępować zgodnie
z instrukcjami zamieszczonymi na stronie operatora płatności.
2. Przekazywanie darowizn na stronie akademia-seniora.pl odbywa się za
pośrednictwem operatora płatności – spółka PayU SA z siedzibą w
Poznaniu, ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP 7792308495,
REGON 300523444, KRS 0000274399.
3. Darowiznę można wpłacić przy pomocy przelewu elektronicznego, karty
płatniczej (kredytowej lub debetowej) i systemu płatności mobilnych
BLIK.
4. Wpłaty Darczyńców są chronione przy pomocy bezpiecznego
certyfikatu SSL. Dzięki niemu wszystkie przesyłane informacje są
zaszyfrowane.
5. Za pośrednictwem strony można przekazywać darowizny jednorazowe.
6. Przekazując darowiznę Darczyńca może wybrać jedną z kwot
sugerowanych na stronie akademia-seniora.pl lub wpisać dowolną,
wybraną przez siebie kwotę w pole „Inna”.
III. Zwolnienia podatkowe
Stowarzyszenie nie jest organizacją pożytku publicznego. Zgodnie z
przepisami prawa art. 26 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku dochodowym od osób
fizycznych istnieje możliwość odliczenia od dochodu w roku podatkowym
wartość przekazanych darowizn. Darowizny przekazane na działania
Stowarzyszenia można odliczyć od dochodu: – osoba fizyczna do kwoty
równej 6% dochodu przed opodatkowaniem (art. 26 ust. 1 pkt 9 ustawy o
podatku od osób fizycznych),- osoba prawna do kwoty równej 10% dochodu
przed opodatkowaniem (art. 18 ust. 1 pkt. 1 i 7 ustawy o podatku od osób
prawnych).Potwierdzenie przelewu należy przechowywać 5 lat od dokonania
darowizny.
IV. Reklamacje, rezygnacja z płatności cyklicznych, zwroty darowizny,
reklamacje usług PayU
1. W przypadku wystąpienia problemów z przekazaniem darowizny należy
je zgłosić Stowarzyszenia pod adresem: akademia@akademia-
seniora.pl
2. Darczyńca może złożyć reklamację, jeżeli Usługi przewidziane w
regulaminach operatora płatności nie zostały zrealizowane lub są
realizowane niezgodnie z jego postanowieniami. Reklamację można
złożyć w formie:
a. pisemnej na adres PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186, 60-166
Poznań
b. elektronicznej poprzez formularz https://www.payu.pl/pomoc)
telefonicznej pod numerem telefonu: + 48 61 628 45 05
(połączenie płatne wg taryfy operatora, z którego usług korzysta
Darczyńca), od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do
20:00.
3. Darczyńcy mają prawo zażądać zwrotu darowizny w terminie 7 dni od
jej wpłacenia. W celu uzyskania zwrotu należy wysłać e-mail na
adres: akademia@akademia-seniora.pl Prosimy o umieszczenie w
temacie wiadomości słów: „Zwrot darowizny”. Wpłata, po potrąceniu
kosztów przelewu, zostanie zwrócona w terminie do 7 dni roboczych od
dnia wpływu zgłoszenia do Stowarzyszenia.